Omgaan met veranderingen
Webinar met Virginie Vandaele

Omgaan met veranderingen

"Panta rhei kai ouden menei" of "alles stroomt en niets blijft", de gekende uitspraak van de Griekse filosoof Herakleitos is vandaag de dag meer dan ooit van toepassing, nu we geconfronteerd worden met steeds snellere en ingrijpendere veranderingen.

In deze korte workshop ervaren we hoe mindfulness je kan helpen bewuster en vanuit innerlijke rust omgaan met veranderingen.

We starten met een beknopte theorie over mindfulness bij verandering, gevolgd een praktische oefening waarin je zelf kunt ervaren hoe mindfulness je helpt innerlijke rust en veerkracht te ontwikkelen, ook in tijden van onzekerheid.

javier-allegue-barros-C7B-ExXpOIE-unsplash

Begeleider: Virginie Vandaele

Virginie Vandaele werkt als strategy & change consultant in de bedrijfswereld en heeft een eigen filosofische praktijk waar ze mensen helpt 'surfen op de golven van het leven', dit betekent zoveel mogelijk meegaan met de flow, zonder afkeer en gehechtheid. Mindfulness, hartcoherentie, Stoïcisme en de filosofie van het minimalisme zijn haar grootse inspiratiebronnen.